The sound of silence

Gott folk, dagens lista är en lista på saker jag borde göra istället för det jag gör just nu(fixar med spotify, photoshop, blogg, säga att mamma luktar bäver, äta choklad, dricka cola och facebook)

  • Skriva på svenskan
  • Skriva på engelskan
  • Packa inför imorgon
  • Välja kläder inför imorgon
  • Borsta tänderna
  • Sova
  • Styrkeövningar
  • Övningen för hållningen Tomas gav mig men som jag inte har gjort på sisådär väldigt länge.
  • Städa

Men allt handlar ju om att prioritera.

Kommentarer
Postat av: A han som är ganska cool!

* Välja kläder inför imorgon

* Sova

* Styrkeövningar

* Städa



Är ju rätt onödigt!

2010-03-20 @ 01:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0