I ide jag vandrat

Jag har varit vaken i över 2 timmar nu och det är ofantligt länge ifall jag får säga det själv. För er som bryr er där ute så mår jag lika bra som er efter en fredagskväll på krogen. Det finns dock 2 skillnader. Den ena är att jag inte gjorde något denna fredagkväll som resulterade i att det är värt att må så här. Den andra skillnaden är att jag inte riktigt mår dåligt på samma sätt. Det har varit er fredagskväll i mitt huvud hela dagen. Dunkdunkdunkdunk, har det sagt. Min hals har nu gått från en smärta som nästan har fått mig att gråta till en smärta jag kan leva med, men med irritationer som gör mig irriterad. Näsan är tjock, känner ingen smak och jag inväntar på att bihålorna ska följa huvudets spår. Medan jag gör det kan ni jättehjärna(hihi) tycka synd om mig. Det förtjänar jag.

3 vakna timmar. Rekord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0