We are the champions

Följande inlägg riktar sig till de jag känner och de som bryr sig om min innebandy"karriär".

Idag var dagen då serien tog sitt slut. Som nykomlingar i division 1 vinner vi på 50 poäng och har 19 poäng ner till tvåan. En förlust, en suddenvinst och 16 segrar. 128-54 i målskillnad. Jag säger som jag tror att Tabby skulle säga, "EPIC SCORE, men vi måste inventera ändå."

Vi spelade mot Pixbo igår. Jag fick stå för första gången på över en månad. En helt obetydlig match men som jag var nervös. Pixbo är bra och jag är rädd för Fylke. Hon kan. Jag också tydligen. Jag var ingen Sara Grahn, men jag var inte jättelångt ifrån heller. Fick nästan visa vad jag går för där ute och innebandy var kul för första gången på otroligt länge. Nästan så att jag skulle kunna tänka mig att fortsätta, men det får framtiden avgöra, samma lika gällande ifall helgens insatser räckte. Min starkaste tvivel på det dock.

På fredag styr vi neråt mot Blekinge. Fy i helvete vad awesome ska ni veta. Och eftersom att min dator inte funkar utan sladd vore det nice ifall en snäll jävel därute kan lite på mig och låna ut sin till mig. Min kära syster ska känna sig träffad av de orden.



Kommentarer
Postat av: josephin

ja, vad härligt det var! :D

2010-02-28 @ 21:59:29
URL: http://livetsomjosephin.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Glad för din skull, hoppas på spel för dej på fredag när man skall med och kolla :)

2010-03-01 @ 00:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0