Dagens OS- studio

För att se mig själv som en insatt människa är jag väldigt oinsatt. Jag insåg i morse, när Sverige- Slovakien stod på schemat, att jag kan inte mycket alls om herrhockey. Foppa, Zäta och Lundqvist, nästan full koll. Resten... Ja, hur var det med dem? Jag skulle kunna vara expertkommentator till Damkronorna, men till herrarna förtjänar jag inte ens en läktarplats. Jag gör som 95% av Sveriges befolkning, fast tvärtom och det är just därför jag är så awesome.

Och flopp och flopp. De gjorde väl sitt bästa och det räckte inte längre än till en kvartsfinal. De ska fortfarande vara stolta att bära de tre kronorna och vi ska fortfarande vara stolta över dem. Med och motgångar.

Innan vi lämnar OS- studion måste jag även nämna Anja Pärson. Hon flyger i 60 meter och tar brons dagen efter. Ni ska bara våga säga att hon floppar i OS.


Bild snodd härifrån, om ursäkt jag ber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0