When the sun comes down

Jag kommer att hata mig själv imorgon för att jag är vaken nu. Men jag kommer älska mig själv för stunden, då jag äntligen får skriva om mig lite. Min frånvaro har varit för lång. Mitt liv har varit för händelserikt. Det är även odokumerat så hur fan ska jag minnas allt som har hänt?
Vad jag minns däremot är att jag har jobbat på Örebrocupen. Speakern Johanna Skogh gick lös och det där var en lögn. Jag har också coachat på denna cup. Jag har varit arg under cupen och jag har varit glad. Jag har ätit kebab och jag har ätit ingenting. Jag har avslutat en fantastisk säsong. Jag har hoppat på ett dansgolv. Jag har talat ut. Jag har hållt tal. Jag har studerat mindre än vad jag borde ha gjort. Jag har stekt. Jag har jobbat(!) Jag inveserat kläder. Jag har förlorat tangenten t på mitt tangentbord. Eller nästintill.

Kräver ni att jag ska minnas mer?
Jag kräver att ni ska bry er mer.

Skål!


Kommentarer
Postat av: BB

Jag bryr mig mer och jag vill veta mer :)

2010-04-20 @ 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0