Blow my whistle baby

Riktigt jävla snart så är det över. För varje dag som går smids en ny plan och allt känns bara verkligare och verkligare. Vi har spikat flaket och champagnefrukosten. Vi jobbar med den ultimata spellistan på spotify. Vi  planerar förfest och vi har investerat biljetter till den riktiga festen. Dessutom har jag börjat skickat ut invites till min lilla bjudning.

Faktumet går inte att undvika, riktigt jävla snart är det min tur att blåsa i visselpipan i takt till "The Whistle Song".


Kommentarer
Postat av: Mouna

Det är bäst för dig att jag är bjuden! Dock tar min brur studenten också, men: I'll be there, i'll be there! whenever you need me. I'll be there.<3

2010-04-28 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0