Hej här kommer bitterfittan

Nu ska jag göra en lista på de goda ting Zeke har gjort för mig och min familj:

Och här kommer en lista på NÅGRA av de saker han har gjort som bara har förstört:

Väcker hos klockan 5 på morgon för att han är tjock och hungrig.
Tagit sönder ett antal lampor och krukor
Rivit ut alla sopor på golvet ett antal gånger
Förpestat Nemos liv genom att sno hans mat och uppmärksamhet
Förstört mammas kläder och nu även mina

Och så vidare.

Det som var droppen idag var att han förstörde min nyinköpta skjorta. Fast det var i och för sig väldigt snällt, jag älskar ju att slänga pengar i sjön.

Men om någon vill ha den katt som djävulen skapade, skänker jag honom, annars kommer han nog få möta sin död ganska snart för jag hatar kattfan!


Kommentarer
Postat av: Hon som du en gång var gift med.(Mouna)

Hahahaha! Extra extra, katt hittad död under en trasig kruka!

2010-04-28 @ 11:55:31
Postat av: pb

hahaha, stackars dig! Jag kan ta han om honom :D

2010-04-29 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0